sobota, 19 grudnia 2009

Oj jak miło otrzymywać niespodzianki...

...bardzo miło, tym bardziej, że w ostatnim czasie otrzymałam ich aż dwie i to zupełnie nieczego się nie spodziewając :)) Agniesia znana jako Bianca z Biankowych pasji postanowiła być moim Aniołkiem i wczoraj przysłała mi cudowną niespodziankę. W przesyłce znalazłam malutki liścik, kartkę własnoręcznie robioną i ręczniczek z różyczką i moim imieniem a to haftowane superaśną maszyną, którą widziałam na festiwalu :)) Gębusia mi się śmiała od ucha do ucha :) Był jeszcze pachnący pierniczek ale Maja mi go pożarła niestety, bestia jedna :/









Niespodziankę zrobiła mi też Poczta Polska bo to wszystko szło tylko jeden dzień!! i tym razem nie zaginęło! Uwierzycie?? :))


Kolejną Mikołajową jest Violcio11, która obdarowała mój blog pięknym wyróżnieniem :)

Dziękuję Ci kochana :)



Co prawda nie wiem ile blogów mogę wyróżnić więc wysyłam je dalej do :

Ayi z nowo odkrytego blogu "Dekoupage i koty", która tworzy niesamowite rzeczy :)

Bianki właśnie z "Biankowych pasji" za to, że nauczyła się robić śnieżynki i produkuje je teraz z pasją :)

Ity z "Jagodowego zagajnika" za to, ze znów u niej na blogu znalazłam cudowności, którym Ita dała drugie życie :)

Małgośce z "Low flying angels" za to, że tworzy piękne przedmioty a serducha wychodzą jej takie że hej :)

Dziewczyny zapraszam po wyróżnienia!

Przypominam jeszcze o moim candy na które to cały czas można się zapisywać i uciekam na zakupy pozdrawiając wszystkich serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę ! Oj, nastoisz się dzisiaj w kolejkach, ale za to jaki klimat w sklepach !! Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  2. MarioPar, właśnie wróciłam i nawet nie było tak źle, przeżyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki szczerze zazdroszczę....Śliczne wszystko!
    I gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i jakże miłe niespodzianki:)
    Gratuluję wyróżnienia i bardzo...bardzo dziękuję!
    PS ja tyle szczęścia na wczorajszych zakupach nie miałam:(tłok,przepychanki...ech "świąteczna gorączka" wszędzie.
    Pozdrawiam porannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, dziekuję bardzo :)

    Małgosiu, mnie uratowało to, że miałam liste zakupów, więc szybko powrzucałam do koszyka co chciałam i w nogi (oczywiście za wszystko wcześniej zapłaciłam, niestety ;))

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki serdeczne za wyróżnienie, a obdarowywać innych to istna przyjemność.Naprawdę lubię sprawiać niespodziewanki. Dobrze, że świąteczne przepychanki w sklepach za tobą. Ja też mam do zrobienia tylko zakupy artykułów pierwszej świeżości,ale kolejki i tak mnie nie ominą. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, ze usunelam komentarz, ale pomylily mi sie trzcionki. Sliczne niespodzianki. Takie cos sprawia zawsze wielka radosc. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury