środa, 21 marca 2012

Od czego by tu zacząć?...

...tyle spraw się nawarstwiło, że sama nie wiem od czego zacząć ;/ ale chyba od tego, że
EGZAMIN ZDANY!!!
Dziękuję za ciepłe słowa, myśli i kciuki :)) pomogły jak nic :)
cieszę się też, że we mnie wierzyłyście, to cieszy podwójnie!
Żegnajcie książki, ksera, wykłady i staże! Witaj wolności i swobodo! ;)
Cieszę się też, że wiosna nie zapomniała do nas przyjść ;)
tak wszyscy żeśmy na nią czekali i nie zawiodła!
teraz już nie ma odwrotu, musi z nami pozostać! Teraz, kiedy już nic nie zaprząta mojej głowy, z wielką radością zabiorę się za porządkowanie i urządzanie balkonu :)


Dziś także wypada dzień wyników candy. Tym razem nie robiłam losowania, nie prosiłam Połówka o cyfry, ani nie wykorzystałam random'a. Wybrałam inny sposób. W związku z tym, że komentarzy było 96, rzuciłam kostkami! i tak szczęśliwym numerkiem okazał się 25! pod którym kryje się Aneta co to bloga nie ma :))
Gratuluję i proszę Cię Aneto o kontakt na maila!!



  
Pozdrawiam serdecznie i wiosny w sercu życzę wszystkim!!!




51 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje !!!
    Nie było mnie tu u Ciebie w Twoje Urodzinki więc zasyłam spóżnione ale gorące życzenia !
    Życzę miłego odpoczynku od nauki i relaksu przy wiosennych porządkach !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... jak mnie tutaj u Ciebie dawno nie było...
    Wyczytałam, że jakiś egzamin zdany:) Gratuluję !!!
    Całusy, pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Chociaż to było przecież oczywiste, że zdasz :). A teraz życzę Ci miłego wiosennego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tarnino, odpoczynek jak najbardziej wskazany :)

      Usuń
  4. Gratuluje zdadanego egzaminu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, wiedzialam ze zdasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ika, jeszcze raz gratuluję!
    Ale masz fajnie:)

    Buziaki

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w świecie ludzi wolnych :) nawet sprzątanie sprawia przyjemność. Anecie gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :) Dziękuje za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek - cudowny news zapodałaś, ale ja i tak wiedziałam że ten egzamin zaliczysz z przysłowiowym palcem w .... (bucie??) Gratuluję Ci bardzo, a teraz odpoczywaj, bo zasłużyłaś!
    No i oczywiście gratuluję szczęśliwej osóbce, choć muszę przyznać, że zazdrośc mnie ciut ciut zżera, że to nie ja wygrałam, hahaha:)
    Buziol ogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Żelku, nie było tak łatwo ;/ i szczęście całe że się uczyłam bo jakbym się nie uczyła to bym nie zdała :/
      cmoki!

      Usuń
  11. gratuluję zdania egzaminu :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wolnosci! Gratuluje rowniez szczesliwej z nr.25
    Pozdrawam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, gratulacje, gratulacje!!!!!

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dziś myślałam o Tobie i egzaminie! Gratuluję, nawet nie wyniku, ten był przesądzony :), ale tego poczucia rozluźnienia, którego ja niestety w tej chwili nie czuję! Próbuję się skupić nad pilną pracą.
    Ika wraca, no to teraz będzie się działo!
    Gratuluję Zwyciężczyni candy
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, nic się nie będzie działo ;) jestem spokojna i osłabiona ;) muszę dojść do siebie :))

      Usuń
  15. Jak miło, że jesteś znowu :) :) serdeczne gratulacje ze zdania egzaminu...teraz już możesz w pełni cieszyc się w i o s n ą :)
    życzonka urodzinowe spóźnione posyłam: wielu powodów do uśmiechu i radości przede wszystkim :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zdanego egzaminu :) i tym sposobem pozyskania więcej czasu dla nas - wiernych bywalczyń Twojego bloga :) A zwyciężczyni gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję Tobie zdanego egzaminu!
    gratuluję Anecie wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  18. NO TO MOGĘ IŚĆ SPRZATAĆ SZAFĘ-KCIUKI WOLNE:))....GRATULUJĘ I DZIĘKUJE ZA ZABAWĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz, możesz Qrko ;) dziękuję za kciukasy i gratulacje ;)

      Usuń
  19. Gratuluję!!!!
    I Anecie szczęściarze też gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ikuś to bardzo się ciesze że egzamin zdany!!!Teraz musisz sobie po odpoczywać !!!Dzięki za zabawę i gratuluje Tej co wygrała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje zdanego egzaminu i wolności i wiosny w sercu i w domu. Gratulacje dla wygranej, pozdrawiam wiosennie, wreszcie i w górach ta wiosna zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja Ciebie już wyściskałam i jeszcze wyściskam nie raz :* No i odbijemy sobie oblewanie egzaminu a co!! hihihihihihi nie odpuszczę :P
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze chętnie ;)
      jesli chodzi o picie :P

      Usuń
  23. Gratulacje! Z serducha i zdanego egzaminu, i wiosennego nastroju,i skrzydeł, na których się teraz unosisz...i wygranej 25, choć mogłabym być to ja...np...Może następną razą!? Uściski zatem! aga

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję zdanego egzaminu i wygranej mojej imienniczce
    zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Ikus jeszcze raz ode mnie tutaj:-)) Gratulacje dla Anetki:-)) Witaj wiosno!:-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję!!!buziaki! i bądź teraz częściej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zdanego egzaminu :)
    Gratulacje też dla Anety!

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje ;)

    mam nadzieje ze nastepnym razem mi sie uda ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. GRATULACJE!!!
    jestem dumna, że się udało :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moniko serdecznie gratuluję!!!
    I za pośrednictwem twojego bloga dziękuję również wszystkim dziewczyną za gratulacje,
    bo to ja wygrałam u Ciebie tego cukiereczka!
    Dzięki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję Wam serdecznie :))
    dziękuję za Wasze dobre serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje gratulacje :) Teraz możesz się cieszyć w pełni wiosną, która nieśmiało do nas przychodzi :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana gratuluję całego serca. No to teraz możesz odpoczywać i oddać się przyjemnościom. Super prezent na wiosnę , którą właśnie powitaliśmy.
    Pozdrawiam cię cieplutko i przesyłam stadko buziaczków

    OdpowiedzUsuń
  34. Skarbie gratuluję zdanego egazminu!!! Teraz świat stoi przed tobą otworem.
    Pozdrawiam cieplutko i dziekuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję zdanego egzaminu! U mnie wiosna dopiero zaczyna nieśmiało wyglądać zza zasp śniegowych, ale wiosennie pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla Ciebie :) Gratulaje dla Anety :) Pozdrawaim wiosennie Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moniko, ależ słodko u Ciebie.
    Dobrze z takim spokojnym sercem, zabrać się za wiosenne porządki.
    Gratuluję finiszu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo pomysłowy sposób na wyłonienie nowego właściciela cukierków :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie jesteście niesamowite!!!
    dziękuję za to że jesteście :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się losowanie.moje gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyjdę za czepliwą, ale muszę napisać:
    Rzucałaś kostkami sześciennymi, zapewnie ponumerowanymi od 1 do 6, zatem osoby od numeru 67 do 96 (włącznie) zostały pominięte. Również osoby, których numer zawierał cyfry 0, 7, 8, 9 (np. 27, 39, 10 itp.) nie brały udziału w losownaiu. Ponadto rzucone zostały dwie kostki, czyli osoby z numerami 1 do 9 także zostały pominięte :/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boniffacy, dziękuję, że trzymasz rękę na pulsie i pilnujesz porządku :)
      ale muszę Cię poinformować, że to nie są takie kostki jak piszesz, tylko kostki z kalendarza które zawierają w sobie cyfry właśnie od 0 do 9 :) tak więc wszystkie liczby jednocyfrowe i dwucyfrowe brały udział w losowaniu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  43. A, to wszystko jasne :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury