sobota, 19 maja 2012

Sceny balkonowe...

Już od dawna marzyło mi się takie popołudnie na balkonie...
ale albo było zimno, albo trwał remont, albo najnormalniej nie miałam na to czasu,
ale dziś w końcu wystawiłam leżak, i przy mrożonej kawce {nareszcie jest gorąco!} i książce spędzam wolne, niczym nie zmącone popołudnie :)

chwilo trwaj wiecznie! ;)



przy okazji malowania kuchni balkon także został odświeżony :)
oj należało się już bidulkowi bo zamiast biały był szary ;/
teraz lśni czystością i nie przeszkadza mi nawet to, że nie ma kwiatków
mimo, że zimna zośka za nami to mam obawy przed wyniesieniem roślin na balkon
bo noce jeszcze zimne

 
Kocham konwalie za zapach i delikatny wygląd i szkoda mi tylko, że są tak króciutko
ale jednak są i cieszę się ich widokiem no i zapachem oczywiście :)
i tak mi błogo że ze Starym Dobrym Małżeństwem śpiewam sobie...
"A teraz maj, dokoła maj wyświęca ogrody i cały ja i cały ja, zanużony w jordanie pogody,
a teraz maj i maj i maj, dokoła się święci...
i niechaj się święci i kwieci jak najdłużej :)




MIŁEGO WEEKENDU!!!



29 komentarzy:

  1. Ślicznie! Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie. Śmiało możesz wyrzucić kwiatki na balkon, ja już wszystkie mam łącznie z agawą, beniaminem i pozostałymi i nic im się nie dzieje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie na tym balkonie. Też mi się marzy takie spokojne popołudnie. U nas jak na razie leżaki okupują Kotopsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymaj !
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  5. No to kochana, zabieram ciacho i wpraszam się :))

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, delikatnie, pastelowo ........... tylko odpoczywać :)
    Mróz jest okrutny, ubiegłej nocy siał spustoszenie, u mnie w ogrodzie zniszczył wiele roślinek, lepiej poczekać i przetrzymać kwiaty w domu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kwiaty i zioła juz dawno stoją na tarasie i mają sie dodrze. Mrozik może i czasami przychodzi ale tylko przy gruncie:)) Na Twoim balkonie mozna popaść w "błogostan" bo jest bardzo ładny i romantyczny...do tego ten konwaliowy zapach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Balkon w bieli wygląda ślicznie.
    A Tobie życzę znacznie więcej takich błogich chwil.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. alez tam masz przytulnie :)idealny kacik na relaks :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po malowaniu to relaksik się należy a okoliczności sprzyjające więc odpoczywajcie ( widzę, że Majeczka też się relaksuje):))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. no bajka istna bajka i jeszcze pistacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Misiek...zazdroszczę!!A ja padam na ryj...serio:(:(
    Sama tego chciałam...wrąbałam sie w malowanie samodzielne_tymi ręcami!!:(One dają radę,ale nogi i kręgosłup juz nie!:(
    ...Uciekłabym stąd!!!!!!!!!!!Może do Ciebie Ikulek...na Twój balkon!!??:)

    Sciski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia nie mówiłaś,że masz taką cudną narzutkę!!!! kurka jest mega. Konwalie lubisz powiadasz!! ja też je uwielbiam ;). Stęskniłam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny masz balkon Ikus! I te konwalie! Sliczne. A Twoj piesio, to normalnie bym Ci go ukradla! Aj!
    Milo tak po zimie sobie usiasc na czysciutkim balkonie, ach wiosenko!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  15. faaaajnie :)) a propos piosenki - SDM się właśnie rozpada!!!!!! SMutno, smutno, smutno :( pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo przyjemnie na Twoim balkonie, ja jutro swój obfotografuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ikus ..a czy ja ci mówiłam,że kocham twoją Krówkę...za te jej cudne miny,,,idealny duet by stworzyli z Ryśkiem:))) balkon cudny

    OdpowiedzUsuń
  18. Majeczka kochana sie relaksuje:-)) jeju jak ja bym ja wytarmosila!!! :-)))) slicznie Ikus, bardzo przytulny kacik! tak jak mowisz tak swierzy balkon na wiosne jest idealny! no tylko niech pogoda sprzyja zebys mogla sobie tam zawsze wypoczywac:-)**

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach konwalii, smaczna kawka i taki miły kompan we wdzięcznej postaci Majki, do tego ciekawy magazyn do poczytania i już czuję ten klimat...
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  20. pled cudowny:)) kocham taka robote
    zycze wielu tak blogich momentow w nadchodzacym sezonie
    wczoraj przejrzalam prawie wszystkie twoje wpisy
    masz cudownie urzadzane katy
    bardzo tesknie za poznaniem!!!
    ale jeszcze 3 tygodnie i witaj polsko
    pozdrawiam cieplutko ze slonecznych niemiec
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takim balkonie z taką kawką można posiedzieć.Psiak cudny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko pozazdrościć:)) Ja też lubię spędzać czas na balkonie, ale ostatnio brakuje mi czasu... Piękne zdjęcia, a psiak zabójczy:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zakątek - bardzo klimatyczny i zachęca do relaksu. Ach ja też kocham konwalie - to moje naj naj najulubieńsze kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  24. mniam - mrożona kawa w tak pięknym otoczeniu -wspaniała chwila! piękna patchworkowa narzuta!

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany fajny klimat! narzuta piękna.. zazdroszczę takiego popołudnia w tak pięknych okolicznościach spędzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I dla takich chwil warto żyć...Piękny klimacik, kawka i spokój...oby jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moniczko takie chwile są najwspanialsze ja tez kocham taki wypoczynek .No a balkonik masz uroczy no i krówce jest wygodnie .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  28. Majka jak dumnie siedzi na Twoim ślicznym balkonie. Aaaaach!! Mój taras jeszcze w smutnej szacie, choć od tygodni biesiadujemy na nim. Cierpliwie czeka na ukwiecenie. Jutro jadę po kwiaty i do roboty.
    Wypoczywajcie sobie dziewczyny, korzystajcie z ciepełka i wolnej chwili:))))

    Napisałam maila w odpowiedzi na Twojego sms-a.
    Buziaki:)))
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury