poniedziałek, 20 czerwca 2011

Szczęście dziś uśmiechnęło się do...



Oli_83

 Ale co by Ola nie cieszyła się sama postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę ;) 
Tak się składa, że jestem posiadaczką kilku worków jutowych i jeden z nich poleci jeszcze do...



Kamili z Floralnych Przeobrażeń



Dziewczyny gratuluję serdecznie i proszę o dane adresowe na priva :)
wygraną prześlę najszybciej jak tylko będę mogła :))
A pozostałym osobom dziękuję serdecznie za udział w zabawie :)


~***~
 Chciałam na koniec podzielić się także swoją radością i pokazać Wam prezent jaki otrzymałam od Uli :)
pięknie uszytą kosmetyczkę z wyhaftowanym inicjałem mojego imienia oraz ramkę z ptaszkiem misternie wykrzyżykowanym przez Ulcie :) Kochana bardzo Ci dziękuję za te podarki :)




Pozdrawiam!





23 komentarze:

  1. gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynom gratuluję a kosmetyczkę podziwiam, bo bardzo mi się podoba:).
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę:)))bardzo, bardzo, bardzo!dziękuję serdecznie,że mnie wylosowałaś:))już piszę maila:))))
    buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla szczęśliwych obdarowanych :))), bo cukierasy śliczne, a woreczki też mam i aż dwa i się ciesze przeogromnie, Ikuś kochana , już dziękowałaś :))),oby dobrze Ci służyła a ptaszek może zaśpiewa kiedyś :))
    buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleńko, fajnie się czyta takie radosne słowa ;)

    uleńko, wiem, że dziękowałam, ale chciałam jeszcze się pochwalić tymi cudeńkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Bardzo mily gest!
    Swietny prezent dostalas! Ah te dziewczyny! Takie zdolniachy!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje dziewczynom, ale Tobie rowniez pieknego upominku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to mozliwe, ze ja gamoń przegapilam takie candy?? Gratuluje dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za zabawe i gratuluje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęśliwym wygranym :))
    A prezenciki dostałaś cudne :)))
    Same cudeńka !:)
    Dzisiaj ja zapraszam na moje pierwsze Candy ! :D
    http://atelierpauli.blogspot.com/2011/06/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za mila zabawe i gratuluje wyganej szczesciara!.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję szczęściarom...piekne prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Książkę jak skończę czytać to wysyłam do Ciebie. Jest super. Mylę że Dysiak się nie obrazi o taką formę uwalniania;-) ważne aby książka krążyła po naszym blogowym świecie i jak najwięcej ją osób przeczytało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne niespodzianki :) Podoba mi się szczególnie kwiatowy wzór na kosmetyczce, jak haftowany :))
    Gratuluję Uli zdolności i dobrego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!
    Same piękne rzeczy dostałaś. I obrazek i kosmetyczka do pozazdroszczenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!!!

    Piękne prezenty :))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wylosowanych, uściski dla Ciebie. Piękne woreczki, piękne hafty. Miło jest dostawać, miło jest obdarowywać. Zwłaszcza takimi ślicznościami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. O W Mordę !!!!!
    Ależ mnie zaskoczyłaś.
    RADOŚĆ WIELKA !!! Zaraz skrobnę maila.

    Dziekuję Ci serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. pozazdrościć, pozazdrościć ale gratuluję szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje kobitka i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury