środa, 10 sierpnia 2011

Kącikowe zmiany...

za sprawą nowych zakupów, których dokonałam u Mimi, oraz nieodłącznej chęci zmian, ponownie pod obstrzał poszedł, mały kącik w kuchni.
Jest on o tyle przydatny o ile chce się tam schować coś, co nie powinno stać na widoku, a chce się mieć to pod tak zwaną ręką ;)
Tym razem postawiłam na prostotę, czyli im mniej tym lepiej, oraz modne w tym sezonie kolory turkusu :)
Całość prezentuje się teraz tak...








W mojej kuchni bardzo dużo używam cebuli i czosnku. Lubię ich wyrazistość i co tu dużo kryć, walory smakowe i zdrowotne! Niestety do tej pory nie miałam gdzie ich przechowywać więc leżały w koszu schowane w szafce, aż do czasu gdy w ręce wpadła mi stara kanka po chupa chups. Przerobiona idealnie nadaje się do przechowywania warzyw...




~***~
A na koniec kącik książkowy :) Do zabawy w przekazywanie książki zgłosiło się pięć osób.
Wszystkie zapisałam na kartce i poprosiłam Połówka o podanie liczby od 1 do 5
Połówek podał  2 czyli, książka w pierwszej kolejności poleci do...




Qrko podaj adres na mojego maila, jeszcze dziś postaram się wysłać książkę :))



Miłego dnia!

33 komentarze:

  1. JUPI!!!!NOOO...GŁUPI TO MA SZCZĘŚCIE..ALE SUPER....OOO TO BEDĘ SIE MUSIAŁA SPRĘŻAĆ ...BO ZA 2 TYGODNIE WYBYWAM....
    KANKA TO ŚWIETNY POMYSŁ..A TURKUSIKI OBŁEDNE!!!..JUZ WYSYŁAM ADRESIK!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hu hu, aż ząbkami zgrzytłam z zachwytu, piękny kącik masz nie powiem,te turkusy piękne, wszystko piękne i już :))) a pomysł z kaneczką przedni po prostu że hej !!! , witaj w klubie miłośników cebuli i czosnku ;)))
    tez lubię małe zmiany, taki powiew świeżości i zmiana krajobrazu zawsze dobrze robi
    buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikuś, śliczna kuchnia i piękne dodatki. Kaneczka po lizakach to super patent na pojemnik. Oczywiście tak uroczo ozdobiona. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką Twojej kuchni, a dodatki fantastyczne sobie teraz sprawiłaś. Kaneczka - urocza, podpisuję sie z pochwałami pod poprzedniczkami :-) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie!!! A kanka - bajka :) Muszę przyznać, że kącik prezentuje się bajecznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kacik kuchenny - syfonu zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrko, no cieszę się bardzo z Twojej radości :) książka zaraz do Ciebie wylatuje :)

    uleńko, no dziękuję bardzo, masz rację, że zmiana krajobrazu dobrze wpływa na układ nerwowy ;)

    Miro, myśle, że spod Twoich rąk wyszła by równie uroczo :))

    bestyjeczko, niezmiernie mi miło :)

    amaggie, swoją kuchnie bardzo lubie i dlatego ciągle cos w niej zmieniam, z meblami nie mogę poszaleć ale za to z dodatkami juz tak :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo mi się podoba ten kącik, a teraz po zmianach zyskał coś, co i u mnie mile widziane - turkus, niebieskawy, zielonkawy, to kolory, które kuchnię miło ochładzają i dodają prostego szyku.
    Bańka po chupa chups? No rewelacyjna przemiana, zaraz się za taką rozejrzę :)
    Szósteczka za pomysł i buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kącik kuchenny bardzo mi się podoba, a najbardziej kaneczka -śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z kanką :) Ładnie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. lewkonio, szósteczka od takiej psorki jak Ty to skarb ;) zaraz ją sobie wpiszę do dzienniczka ;))

    agatab, milnova, bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kącik śliczny,a pojemnik na cebulę mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kącik:) wszystko pod ręką:))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy ten kącik:) a dodatki...och...cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie u Ciebie bardzo przytulnie,zazdroszcze syfonu tu takiego nie mozna zdobyc.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no i jak zawsze cud miód :) te lizaczkowe pozostałości i ich wykorzystanie... czadzik, bo przy dzieciaczkach człowiek wiecznie ma jakies takie cuda :) teraz już wiem co robić :):):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna kuchnia!!! świetny pomysł z tą "półeczk" nad koszykiem zawsze dodatkowe miejsce i te turkusy - genialne!
    zapraszam do mnie na candy
    magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje pomysły są jak zwykle rewelacyjne... ta kanka- bomba!!!!Kącik kuchenny wygląda bardzo fajnie a turkusowego syfonu zazdroszczę!!!:)Ach i szkoda że sobie nie poczytam:(Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. No, Kochana ! Wracam Ci ja dzisiaj, a tu tyle zaległości :-)
    Świetna zmiana w kuchni, o cudownej kance nie wspomnę.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  20. JOASIU, dziękuję, syfon to zdobyczne z pchlego targu

    Ori, miałas mozliwość kacik widzieć osobiście i cieszę się, że po zmianie Ci sie podoba :)

    Ola, Irena, bardzo Wam dziękuję :)

    Kasiu, no to przykre, a może poszukasz jak będziesz w Polsce?

    Mirelko, no własnie, mnie ta kanka wpadła przez przypadek, ale w pokoju Twoich łobuziaków znajdziesz niejedną rzecz do przeróbki ;)

    craftomania, dziękuję za zaproszenie :)

    ago, książka wyrusza dopiero w swoją pierwszą podróż, następne rozdawnictwo będzie u Qrki, może wtedy się szczęście uśmiechnie do Ciebie :)

    Mario, fajnie, że wróciłaś :) opowiadaj i pokazuj co tam było i co zdobyłaś ciekawego! już nie mogę doczekać się relacji :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kanka świetna, a cały kącik przytulny! Przyjemnie u Ciebie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i klimatyczny kąt. Pojemnik na cebulę i czosnek z kanki super!!!!!
    Turkusowe detale dodają świeżości. W ogóle bardzo miły zakątek kuchni.


    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna kanka! Super ja zrobilas!
    Kacik w ogole bardzo mily, a turkusowy swietnie u Ciebie pasuje!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie ten kuchenny kącik obmyśliłaś! A taka kankę po lizakach też mam w domu, ale czekam na wenę do czego ją będę używać, a co za tym idzie, jak ją ozdobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy kuchenny zakątek!
    Kanka wygląda bardzo klimatycznie:).Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie w Twojej kuchni! Wszystkie dodatki bardzo mi się podobają!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem co nabyłaś u Mimi, mnie też parę rzeczy korci :) Turkusowe pojemniki są obłędne. Podoba mi się bardzo ta półeczka, skrytka w ścianie.
    Cebulę i czosneczek też uwielbiam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny i nastrojowy kuchenny kącik, aż poczułam aromatyczne zapachy pysznego jedzenia... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ Ty jesteś pomysłowa! Super miejsce na poster. Idealnie Ci pasuję!
    Dziękuję za polecenie. Miło mi :-)
    Kącik uroczy! Bardzo mi się podoba. Uściski i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury