niedziela, 21 grudnia 2014

Przedświątecznie...

Na wstępie mego posta... ;)tak, zaczynam niczym list do dawno nie słyszanego i nie widzianego przyjaciela, ale tak moi drodzy, winnam jestem przeprosiny tym wszystkim, którzy się martwili moim milczeniem. Uprzejmie donoszę, że u mnie wszystko ok, życie biegnie spokojnie do przodu, a ja najwidoczniej potrzebowałam takiego czasu oderwania od blogowego świata :) przyznam, że dobrze mi to zrobiło :)
Czas przedświąteczny jest dobry by powrócić i podzielić się choć odrobinką kadrów z moich czterech kątów, a w nich w tym roku króluje czerwień i nowi mieszkańcy w postaci dziadków do orzechów, którymi jestem oczarowana! :)







miłych przygotowań do świąt! :))




35 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje, a orzechowy dziadek bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dziadki do orzechów! Własnego niestety jeszcze nie mam, ale nie tracę nadziei :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i dodatki zwłaszcza dziadek do orzechów i lala pixy. U mnie też dekoracje , uwielbiam dom przystrojony świąteczny..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedświąteczne serdeczności posyłam! Śliczne zdjęcia (jak zwykle) :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moni, piękne dekoracje!!! Buziaczki kochana przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja na czerwień z racji kolorystyki codziennej stawiam co roku bo i tez nie mam jakoś serca być niedobrą macochą dla swoich ulubionych ozdób, które przecież nie po to czekają cały rok na Święta, by je w pudełkach zostawić dla innych nowszych ;))
    Pięknie u Ciebie i przytulnie, dobrze, że się pojawiłaś ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy dziadek do orzechów jak z bajki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się pojawiłaś jeszcze przed świętami.Zdjęcia jak zwykle piękne, dziadek do orzechów obłędny.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych i Spokojnych Świąt !!!
    P.S. Uściski dla Majeczki zwanej Krówką :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziadek do orzechów super :) U mnie stoi rok w rok , żeby porozgryzał mi wszytskie moje kłopoty :))
    Czasami mam wrażenie, że to działa…:)
    Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych :)))
    Pozdrawiam.Alicja


    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful, warm and beautiful!
    Have a merry merry Christmas and all my best to you and yours
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystkiego magicznego na święta :)
    pozdrawiam karola

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko, najserdeczniejsze życzenia świąteczne ! Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Moniś dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  15. Na scynście, na zdrowie, na to Boze Narodzenie, na tyn Nowy Rok!
    Sypnym po wos owsa ziorkiym, z nadchodzoncym nowym rokiem.
    Niek z ziorka rośnie miarka, za koździutkim siywcy krokiem.
    Zebyście mieli chleba, kielo wom trzeba,
    Zebyście mieli cielicek, jako w lesie jedlicek.
    Zebyście mieli owiecek, kielo w kopcu mrowiecek.
    Zebyście mieli wołków, kielo w płocie kołków.
    Zeby były konie zbrojne, zeby było krowy dojne.
    Zeby były hrube kłosy, coby nik nie chodziył bosy.
    Zeby sie chowały dzieciontka, cielontka i prosiontka.
    Zebyście byli weseli, jako w niebie janieli.
    Życzy Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Radosnych i spelnionych Swiatecznych dni,
    oraz Szczesliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojnego świętowania!
    Dziadek bardzo stylowy - podobaja mi się takie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że to oderwanie od blogosfery nie jest takie na zawsze , bo zubożał by ten światek bez Ciebie Ikuś :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w 2015! I wracaj tutaj od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ikunia, DOBREGO roku!

    Dziadkowi bardzo stylowi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, Maleńka, dosyć ju tego lenistwa, rusz szanowny tyłeczek i pisz mi tu zaraz, fotki wrzucaj, nie ociągaj się, bo ja tu z całą moją geriatrią hopla dostaję, jak nie mam co czytać :))) A co Ci będę opowiadać, jakoś nawet dycham i biorę się z życiem za łeb! No, to DO ZOBACZENIA MI TU!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ikuś :)))
    co u Ciebie?? :)) mam nadzieję, że wszystko dobrze??
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tam się czujesz Kochana w nowym roku ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ikuś, co się stało? Czy wszystko w porządku? Tak dawno nie pisałaś, że aż się martwię...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ikunia, ja tu do Ciebie z życzeniami wielkanocnymi, a tu nadal Boże Narodzenie...
    Czy u Ciebie wszystko w porządku? Tak długa przerwa nie jest w Twoim stylu...
    Wszystkiego dobrego i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cud prawdziwy, a jednak się zdarzają. Za każdym razem pokazywała mi się ta okropna strona chińska czy nie wiem jaka, ale widać cierpliwość i oczekiwanie się opłacają, nawet nie wiesz jak bardzo brakowało Cibie i Twoich postów. Jestem przeszczęśliwa z Twojego powrotu i serdecznie cię pozdrawiam. Ila

    OdpowiedzUsuń
  28. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  29. no nareszcie zniknęła chińszczyzna:)))...puk,puk...brak nam ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń

  30. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    OdpowiedzUsuń
  31. wrócisz kiedyś do nas? w blogosferze brakkuje Twoich pięknych zdjęć i niezwykłych pomysłów.

    pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury