poniedziałek, 9 listopada 2009

Po polowaniu...

Tak jak planowałam wczoraj wybrałam się na giełdę staroci. Z bijącym sercem wkroczyłam na plac targowy, podejrzewam, że to uczucie towarzyszy niejednej z Was :) Niezliczona ilość stoisk, staroci, sprzedających, kupujących i oglądających, przedmiotów starych i udających stare, drogich i za grosze. Wybrać z tego coś dla siebie prawdziwa gratka a posiadanie staroci i radość po polowaniu, bezcenne ;) Nie kupiłam zbyt wiele, serce mówiło jedno a rozum i zdrowy rozsądek drugie. Wygrało to drugie. Nie mogłam jednak się oprzeć kubkowi. Podbił moje serce wiekiem i pięknym motywem róż ,do których mam ostatnio wielką słabość.





Pani która mi go sprzedawała powiedziała, ze kubek ma przynajmniej 70 lat (dziadziuś kubek) i pochodzi z wykopalisk. Faktycznie zarówno on jak i reszta "skorup" nosiła ślady ziemi. Ponoć Niemcy podczas wojny zakopywali swoje dobra a teraz "zaradny" Polak wykopuje je i sprzedaje :) Samo życie :) Kubełkowi nie mogłam się oprzeć i wróciliśmy do domu razem. Zakupiłam jeszcze słój widoczny na zdjęciu w tle, który teraz służy do przechowywania herbaty, zakup za całe 3 zł :)


Łowy uważam za udane!


Miłego tygodnia :)

9 komentarzy:

  1. No proszę!Widzę,że niedzielne''starociowe''giełdy to nie tylko tradycja mojego miasta.Cudny,różany kubek ''upolowałaś''Iko.Mam kilka podobnych słoików,zawsze gdy spotykam kolejny nie mogę się oprzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham takie polowania, nawet jak wracam z niczym. Ten dreszczyk że może uda się coś ładnego wynaleźć - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  3. To już chyba jakaś plaga !? Wszystkie bloggerki na starociach, tylko szkoda, że każda w innym mieście. No kubeczek, szacunek ! Paczuszka wczoraj wysłana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana kubeczek pierwsza klasa, ja na targowisku byłam w sobotę i też miałam wiele, wiele radochy. Al to co zwróciło moją uwagę to przecudnej urody cukiernica z Wałbrzycha Fryderyczka :) cudna, ja teraz właśnie na tego typu piękności poluję :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kubki! Zazdroszczę tej różanej damulki;)Cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Różany kubeczek bardzo piękny!
    Jak ja zazdroszczę Ci takich targów staroci blisko!
    Polowanie udane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, super kubasek :))
    Fajne łowy :)

    Dzieki za przyłączenie się do apelu o ratowanie kotków :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Za całe 3 zł? To jak wygrana w totka ;)
    Jakie my - klamociary dziwne jesteśmy...
    Inne, szczycą się i przechwalają, im drożej, tym lepiej. A nam przyświeca odmienna dewiza życiowa... I dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury