wtorek, 31 sierpnia 2010

Gdy zachodzi słońce...

...i nastaje noc lubię otaczać się światłem. Nie takim płynącym z elektrycznych kabli, tylko prawdziwym, które daje tylko i wyłącznie ogień.



Coraz krótsze dni i wieczory, kiedy za oknem pada i pada i padać nie przestaje są ku temu świetną okazją. Zapalam wtedy niezliczoną ilość świec i świeczuszek wszelakich i ogrzewam się w ich blasku. Latarenki, które posiadam świetnie sprawdzają się w swej roli. Ostatnio jednak zachorowałam na taką metalową w kształcie domku, a że nigdzie nie mogłam jej dostać więc postanowiłam, że zrobię ją sama. Gruby karton, farby i skalpel ;) i w jeden dzień powstała latarenka, która wieczorową porą przedstawia się tak...





a w świetle dnia tak. Pomalowałam ją szarą farbą i gdzieniegdzie dodałam białej suchym pędzlem...
od oryginału różni się tylko tym, że jest wykonana z papieru ;)




Takie robienie lampionów to fajna zabawa, można się poczuć jak na zajęciach ZPT ;) polecam ją każdemu. W końcu coraz więcej długich i zimnych wieczorów przed nami...

Pozdrawiam wbrew aurze za oknem cieplutko a wszystkim pierwszoklasistom życzę niezapomnianego dnia w szkole a mamusiom spokoju! ;)





27 komentarzy:

  1. fajny ten świecący domek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nastrój... zapewne przyjemnie tak posiedzieć w blasku świec migotającym w ślicznym lampionie;)
    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na lampionowy domek wspaniały. Bardzo fajny efekt. Z tymi wieczorami masz rację. Kiedyś siedziało się całymi rodzinami i powstawały cuda, cudeńka albo grało się w różne gry np. planszowe. Teraz często każdy ma swoje zajęcia "indywidualne".
    Warto by w tej mierze coś zmienić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cieply blask bije z dzisiejszego posta, lampionki wymodzilas superasne.
    Ja tez lubie otaczac sie plonacymi swieczuszkami, ktore tworza nastroj.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastrojowo...
    Zdolna z Ciebie dziewczyna :)

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba wiele, aby stworzyć ciepły klimat.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki świecznikowy klimat to tez mój klimat!!!Domeczek wyszedł Ci świetny!!!Buziaki ślę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhaah fajny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł na lampion :)
    pozdrawiam
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nastrojowo u Ciebie!!
    I tak cieplutko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ikuś, do zabawy Cię zapraszam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne.
    zapraszam do zabawy.
    Zajrzyj na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. o niepamiętnych czasów ciągnie człowieka do ognia:) mi zawsze daje poczucie ciepła i bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne latarenki. nadchodzi czas długich wieczorów przy świecach, więc pomysł w sam raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowo! Kolejne latarenki podklej bibułką i będziesz miała wspaniałe, nastrojowe kolory;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta latarenka, może kiedyś w wolnej chwili zrobię coś podobnego z moją dzieciarnią ? :) O tak...spokój przydaje się chyba bardziej rodzicom niż dzieciom tego pierwszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przywołanie wspomnień z ZPT zepsuło mi nastrój:-((( Wolę pooglądać Twoje sliczne cieple zdjecia:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam płomień świecy:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Światełka i lampioniki zawsze tworzą nastrój i bijące ciepło...a w jesienno-zimowe wieczory są nieodzownym elementem wystroju wnętrza - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie ostatnio nie było światła i chcąc niechcąc musiałam brać kąpiel w blasku świec. Było niezwykle uroczo i zatęskniłam za lampionikami i latarenkami.

    Lampionowy domek świetnie wyszedł - chwilka pracy i jaki efekt
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł!!!uwielbiałam ZPTy

    OdpowiedzUsuń
  22. Okrutnie się mi podoba Twój lampionik! No taki śliczny jest, że chyba sobie też cóś takiego wymodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę cieplutka i przyjemna latarenka:)Wspaniała zabawa z papierem. pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  24. też lubię lampeczki,świeczuszki i latarenki, a Twoja jest cudna;)))-wpadłaś na fajny pomysł,aby wykonać ją samodzielnie;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mistrzyni nastroju- to Ty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Moniko zapraszam Cię w wolnej chwili do zabawy w 10:)i do udziału w moim candy.
    A światło z lampionów i wszelakich latarenek ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny !!! Bardzo mi się podoba !
    Ja też kocham świeczki blask.
    Pozdrawiam nastrojowo.

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury