środa, 4 maja 2011

Sezon balkonowy czas zacząć...


Włącz muzykę :)




Właściwie ten post miał się zacząć zupełnie inaczej, pogoda lekko pokrzyżowała mi plany, ale mimo, wczorajszego mroźnego wręcz dnia, poranek był słoneczny i w miarę ciepły. Opatulona wypiłam więc poranną kawę na balkonie.
Promienie słońca przyjemnie rozbudzały mnie do życia. Wiaterek smagał, mróz gdzieś na szczęście znikł a ptaki śpiewały tak jak zawsze...
Miło i leniwie rozpoczęłam dzień, nigdzie się nie spiesząc i nic nie musząc.
Balkon po zimowym zastoju zaczął żyć i zachęcać do wypoczynku. Odnowione krzesło, zagospodarowana przestrzeń, przesadzone i wystawione na powietrze kwiaty, sprawiły, że chce się teraz na nim przebywać...




















~ *** ~

A korzystając ze sposobności, składam w dniu dzisiejszym,
serdecznie życzenia wszystkim Monikom :)
Niech się szczęści!


Pozdrawiam :)


48 komentarzy:

  1. Moniu, niech się szczęści, a kawa na takim balkonie musi smakować wybornie :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie u Ciebie na balkonie!
    Jeżeli masz dzisiaj imieniny, to wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika!!!
    A Ty z 4 maja to nie jesteś??
    :-)
    Balkonik uroczy. Worek po ziemniaczkach z Maroka mnie rozczulił.
    Piękny kącik!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario, i smakowała :) zupełnie inaczej zaczął się dzień ;) dziękuję za życzenia!

    ewkiki, dziękuję bardzi i za cieple słowa i za życzenia :)

    Mimi! ja także majowa więc mamy dziś swoje święto :) stram się by co roku balkon wyglądał inaczej :) to taka moja enklawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! no ślicznie masz, balkonik mały ale jakże zachęca do wypicia kawki, bycia , siedzenia, czytania, robienia czego kolwiek na nim....ja już właśnie siedzę na tym kszesełku ...hahah całkie3m sympatycznie.....i zazdroszę Ci , że już masz porządek. Ja zaczynam dzisiaj coś robić na moim małym balkoniku....pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkie naj, naj naj. Buziaki ślę
    Mnie balkonu nie chce się urządzać, tak jak to robię z mieszkaniem. Latem z ulgą pozbywam się z mieszkania trzech suszarek z praniem, a lądują one właśnie na słonecznym szybkowysuszającym balkonie. Podziwiam za to z przyjemnością balkony takie jak Twój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana moja, balkonik masz śliczny a krzesełko jest BOSKIE;-)) Jesteś prawdziwą czarodziejką. Poranna kawa w takim otoczeniu musi smakować.
    Moniczko w dniu Twojego święta składam Ci najserdeczniejsze życzenia . Spełnienia marzeń i dużo dużo miłości i zadowolenia z pracy.
    Życzy
    Dana z Jasiem i Arturem

    OdpowiedzUsuń
  8. no widzę cukierki tez wystawiłaś,
    nawet moje ulubione :) czyli balkonik też imieninowy,nie tylko wiosenno-kwiatowy, naprawdę przytulnie u Ciebie wszystkiego naj naj!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moni, wszystkiego najlepszego!!!!
    Zdrówka ,zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!!
    Bardzo przyjemnie na Twoim balkoniku!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pieknie u Ciebie:) baaardzo zazdroszcze tak pieknego balkonu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego balkonowania :))))Oby Ci słonko sprzyjało mimo chłodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CELTIC, witaj! warto dbać o nasze małe balkoniki, to takie miejskie enklawy blisko domu ;) a na krzesełku możesz posiedzieć, zapraszam ;)

    jerzynko, zawsze marzyłam o balkonie i teraz kiedy go już mam powiedziałam sobie, że nie będzie ani suszarnia ani tym bardziej graciarnią, stał się przedłużeniem domu gdzie lubię spędzać czas :)

    Danusiu, bardzo Wam dziękuję za życzenia :) jestescie dla mnie jak rodzina a Ty jak siostra jeśli mogę sobie pozwolić na takie spoufalenie :)
    pamiętam o was!

    uleńko, częstuj się do woli, kawkę tez zaserwuje imieninową, a co! ;)

    aagoo, dziękuję za życzenia, miło i bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urokliwy masz balkonik, nie dziwie sie ze lubisz tam przesiadywac.
    Wszystkiego dobrego Moniko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego Ikuniu :*
    Balkonik dla nas - mieszczuchów, to mały raj na ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarownico, lewkonio ~ dziękuję Wam bardzo! :)

    Ateno, oj lubię, gdy się nie ma ogrodu, taki balkonik go zastępuje :) dziękuję za życzenia!

    ALEXO, masz racje, balkonik to dla mnie taki mały raj ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego! Balkonik rozkwita pełną parą:) ja właśnie idę sadzić lawendę:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Moniko :)
    Wszystkiego najlepszego :)
    I tak się składa że zaraz wysyłam Twoją podusię i termometr i coś tam jeszcze malutkiego :)
    Z pewnością wszystko przyda się na ten piękny balkon !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem z doświadczenia jak taka domowa, zielona wyspa potrafi cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ! I oczywiście 100 lat ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie urzadzony balkonik, idealny na kawunie :)
    wszystkiego dobrego z okazji imienin, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego i ciepłego Ikuś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przytulnie na Twoim balkoniku,dziekuję za życzenia i nawzajem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Olu, ja w tym roku lawendy nie będę miała, coś mi się przejadła ;)

    Paulo, dziękuję za życzenia i z niecierpliwością czekam na przesyłkę :)

    Kamilko, oj cieszy, cieszy :) doglądam roślin niczym skarbów ;)

    Bree, zapraszam zatem na tą kawunię :) jeśli tylko będziesz w Poznaniu to wpadaj :)

    Miro, Monisiu, dziękuję Wam bardzo!

    :))

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja poproszę Krówkę w stokrotkach, a Monice Majowej życzę stu Krów w stu bukietach balkonowych!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Milusio jest na Twoim balkonie !!!!
    Kawuśka napewno wspaniale smakuje !
    Zapraszam na Candy do siebie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się ,że do Ciebie zajżałam i to od razu na balkon.
    Fajnie mieć takie miejsce dla siebie....
    Pozdrawiam Asiami

    OdpowiedzUsuń
  27. ach! jak ja zazdroszczę szczęśliwym posiadaczom balkonów! zwłaszcza wiosną;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny balkon, widzę podobny worek po ziemniakach jaki zagościł też w mojej chałupie :)ja zrobiłam z nich poszewki na poduchy, poprosiłam miłe panie w sklepie, żeby mi zostawiały te worki i tak je wyrzucają i mam już kilka :)) pozdrawiam serdecznie majowa Moniko...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ori, cóz za oryginalne życzenia! :) dziękuję
    z krówką w stokrotkach może być ciężko, ale zobaczę co da się zrobić ;)

    Kaprys, dziękuję za miłe słowa i zaproszenie :)

    asiami, dziekuję za odwiedzinki i zapraszam częściej, rozgość się :))

    jasnobłękitna, kiedyś też zazdrościłam, aż w końcu marzenie się ziściło :)

    jolu, worek od razu wpadł mi w oczy, mój też pochodzi z warzywniaka ;) ale poszewek z niego bym nie uszyła, ma bardzo specyficzny zapach ;/

    Miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ mi takiego miejsca brakuje... dobrze, że moją sąsiadką nie jesteś bobym Ci się bezczelnie na niego wpraszała :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że świętujesz - to i ja do życzeń się dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ich wcale nie szyłam, po prostu są workami, a zapach bardzo szybko ulatnia się gdzieś w siną dal i stoją sobie takie poducho wory i wszyscy się dziwią, skąd je mam :) były jeszcze takie fajniejsze, z innym nadrukiem, ale w tym roku ich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moniko - spóźnione , ale bardzo serdeczne życzenia proszę przyjąć - zdrówka, miłości, szczęścia i nieustającej radości. Wszystkiego , co najlepsze...
    Balkonik masz tak uroczy. Tak gościnnie na nim . Ja miałam w czasach mieszkania w bloku balkonowe dżem mydło i powidło , czyli stolik krzesełka i niemałą ilość roślin. Niestety jednak suszyłam tam pranie, musiałam trzymać tam dwa rowery i kilka jeszcze innych zajmujących miejsce przedmiotów i nigdy nie udało mi się stworzyć takiego klimatu, jaki masz u siebie. Pięknie jest (:
    Bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. wygląda bardzo uroczo i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Balkon uroczy! Przytulnie. Wszystko to co lubię... stokrotki, bluszcz i koszyki z brzozy - uwielbiam ich zapach. Na swojej działce mam nawet miotłę z brzozy. Moja babcia mówiła "Im mniejszy ogródek, tym większą budzi wyobraźnię" A więc słodkich chwil wytchnienia w swoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ushii, a ja tam się wcale nie cieszę, że nie jesteś moją sąsiadką, bo przynajmniej ja także mogłabym wpadać do Ciebie na kawke i Twoje poddasze podziwiać na własne oczy :)) Dzięki za życzenia!

    jolu, a no to dobrze, że już nie pachną, ja też widziałam tylko takie, innych napisów nie było :/

    ivon, za to teraz masz piękny ogród o który dbasz i pielęgnujesz i to jest najwazniejsze :) ja muszę zadowolić sie balkonem :) Dziękuję za miłe życzenia!

    biała korono, bardzo mi miło :)

    Esterko, Twoja Babcia to mądra kobieta, faktycznie mała przestrzeń pobudza wyobraźnię :) cieszę się, że Ci się u mnie podoba i tylko szkoda, że tak daleko mieszkasz, mogłabyś wpaść na ploteczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju, jak cudnie... Chyba wodzi na pokuszenie to miejsce... Siedziałabym tu od rana do wieczora!:))))

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny kawałek raju w domku:))) a krzesło super odnowione:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sunsette, jak miło, że do mnie wpadłaś :) ja dziś siedziałam od rana na balkonie i wygrzewałam się w słonku, było bardzo przyjemnie :) najbardziej wtedy lubie jak śpiewają ptaki...

    Karinko, krzesełko stare i bardzo było zniszczone po remoncie, wystarczyło je zeszlifować i ozdobić dekupażem, teraz jest o niebo lepiej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo przytulne miejsce;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ratunku!
    wyrzuty sumienia mnie przybiły do ziemi
    MUSZĘ wyjść na balkon... i go utulić, zaopiekować się, zatroszczyć...

    pokazałaś mi drogę w tunelu!!!

    DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. balkon to taki maly ogrodek musi byc piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz rację! Balkonowe biesiadowanie czas zacząć, szczególnie na takim przytulnym balkonie, jak Twój:)) Bardzo romantycznie tam u Ciebie.
    Przy okazji posyłam - spóźnione (za co przepraszam)- życzenia imieninowe z wielkimi buziakami.

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  44. laurentino, bardzo dziękuję :)

    Ambicka, bardzo się cieszę, że stałam sie dla kogoś drogowskazem ;) wyjdź na balkon, dopieść go a później on dopieści Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    bloguniedzielny, masz absolutną rację :))

    Tomaszowo, dziękuję za życzenia i ciepłe słowa :) i nic nie szkodzi, że spóźnione, rozumiem :)
    Uściski na nowy tydzień

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny pokoik pod chmurką.
    To ja się wcisnę tu w kącik i wypiję kawę wśród tych kwiatuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroczy zakątek ! Niech marzenia Moniko się spełnią wszystkie :)
    Worek jutowy jest śliczny, a ja właśnie się zastanawiałam czy nie kupić u Mimi takiego wora na zabawki do dziecięcego pokoiku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  47. Espresso, bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam jak najbardziej nie tylko do pokoiku pod chmurką ;) rozgość się!

    Jolanno, kup koniecznie no chyba, że starczy Ci taki po pyrkach to Ci prześlę :))

    OdpowiedzUsuń
  48. cudownie wygląda Twój balkon, przytulne miejsce stworzyłaś na pyszną kawkę... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury