czwartek, 3 grudnia 2009

Wianek i miła przesyłka...

Powiedziało się A to trzeba powiedzieć i B a więc pokazać wianek, który z wielką pieczołowitością tworzyłam. Efekt ocenijcie same, mnie się podoba, zawiśnie na drzwiach spiżarki tuż przed świętami :)


Do wianka dołączyła także świeczka otulona cynamonem i rafią



Pragnę z tego miejsca pięknie podziękować Elle, nie dość, że poproszona przeze mnie wydrukowała na tkaninie motyw dziwczynki, który mi się bardzo spodobał na torbie uszytej przez Elle to jeszcze przysłała mi piękne, wykonane własnoręcznie serduszko :) Dziękuję z całego serca właśnie! Z tkaniny zrobiłam obrazek w antyramie bo szkoda by mi było gdyby się zniszczyła i zarówno obrazek jak i serduszko zdobią teraz kuchnie :)




Pozdrawiam wszystkim zaglądającym do mnie i życzę owocnych przygotowań do świąt :)))


5 komentarzy:

  1. Ale zarąbiaste masz tło na blogu !! Fiu, fiu! O wianuszku nie wspomnę, cudo. Teraz bedzie pięknie w domu pachniało cynamonem. Jak Ja lubię te święta. Ogromny buziol

    OdpowiedzUsuń
  2. słońce cudny jest:) ech kopnijcie mnie, zebym się w końcu ruszyła :) Świeczunia mnie zniewoliła:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, tez muszę zacząć coś robić (jakiś wianusze itd) bo u Ciebie Moniko praca wre i jest ślicznie. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. MarioPar dziękuję :) ja też bardzo lubię te święta :)

    Mirelko nadstaw pupe to kopne ;) a świeczkę bardzo prosto się robi, cynamon trzyma się dzięki gumce recepturce i owinięty jest rafią :)

    Markosiu, przecież Ty piękne stroiki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne 'B' Ci wyszło,a jakie pachnące...
    Tych cudeniek od Elle...jawnie zazdroszczę...ech...
    Pozdrawiam porannie.

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury