poniedziałek, 20 lipca 2009

Kwiatowo...

Bardzo kocham przyrodę i wszystko co z nią związane i dlatego nie wyobrażam sobie mieszkania bez kwiatów! To taka namiastka natury w moim domu. Kwiaty są dosłownie wszędzie. Stoją na wszystkich parapetach, komodach, półkach i półeczkach, w kuchni, w pokojach, na balkonie i nawet w łazience chociaż niestety to sztuczna roślinka :( Dbanie o rośliny, patrzenie na nie uspokaja mnie i wycisza, lubię je pielęgnować, przemawiam do nich, wierzę, że mnie słyszą, choć nie wszystkie słuchają :) Moim marzeniem jest kiedyś mieć ogród, taki zielony, trochę dziki, gdzie zarówno ja, jak i zwierzęta go odwiedzający miałyby swój azyl.
A na razie muszę się cieszyć tym co mam, czyli moim małym domowym ogródkiem...










:[)


2 komentarze:

  1. Moniczko bardzo pięknie wyglądają Twoje kwiatki- z tego co pamiętam zawsze miałaśwokół siebie piekne rzeczy az miło przebywało się blisko Ciebie- ja niestety mam tylko jednego bo moje blizniaczki ściągaja i badaja wszystko ale w przyszłości chciałabym miec tak ładnie jak Ty w domku :) Asia R. (no wiesz która :)) od dzis obserwator Twojej stronki

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że wiem która Asia ;), dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej do mojego małego świata. Tak się składa, że kwiatki miec jest fajnie ale posiadanie takich słodkich bliźniaków jest chyba jeszcze fajniejsze ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury