niedziela, 26 lipca 2009

Niedzielne, leniwe popołudnie...

Jakoś tak ogarnęło nas dzisiaj błogie lenistwo. Pogoda nareszcie słoneczna, zachęcała do wyjścia z domu więc wybraliśmy się na obiad i spacer do miasta. A, że miasto znam dobrze (tak mi się przynajmniej wydawało), postanowiłam spojrzeć na nie z nieco innej strony. Zaopatrzona w aparat, fotografowałam niemal wszystko niczym turysta, który jest w owym mieście po raz pierwszy i ostatni :) Śmiałam się sama z siebie, kiedy zdałam sobie sprawę ile to rzeczy mijanych na co dzień w ogóle nie zauważałam! Polecam wszystkim takie zatrzymanie i spojrzenie na swoje okolice bardziej szczegółowym okiem. Zobaczcie jakie perełki znalazłam :)











Życzę wszystkim spokojnej, słonecznej i wyjątkowo przeżytej niedzieli :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury