wtorek, 14 lipca 2009

Po długiej przerwie...


Tak, wiem, dawno mnie tu nie było bo jak to w moim przypadku bywa zapaliłam się bardzo do pisania bloga i niestety szybko zgasłam :(
Tak niestety mam ze wszystkim i mimo usilnej walki z tą "słabością" przegrywam z kretesem.
Wiele się u mnie wydarzyło przez ten czas, wiele zmieniło, wielu rzeczy nie pokażę już i nie opiszę, ale przecież przyjdzie nowe i tym nowym chcę się zacząć z Wami dzielić :)







Wspominałam już, że jestem w trakcie tworzenia mojego nowego pokoju po przeprowadzce, pokój jest już prawie ukończony a zdjęcia powyżej przedstawiają niektóre elementy jego wystroju. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym co jakiś czas czegoś w nim nie zmieniła, okropnie nie znoszę rutyny i szybko się nudzę dlatego zmiany w moim życiu i otoczeniu są konieczne ale sprawia mi to ogromną radość :)



Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury