piątek, 23 listopada 2012

Słońce w kopercie...



... teraz, kiedy tak mi go brakuje, kiedy za oknem takie widoki...



prosto z dalekiej Australii przyleciały do mnie najgorętsze promienie słońca! :)



 kilka kolorowych pocztówek i ciepłe słowa...

Zaczynając pisać bloga, nie spodziewałam się, że moimi czytelnikami będą osoby z tak przeróżnych zakątków świata! jak się okazało, moje wędrówki sięgają najdalszych stron, co mnie przeogromnie cieszy i właśnie z takiego zakątka, właściwie dla mnie z końca świata, Halinka postanowiła przysłać mi wraz z promieniami słońca kilka pocztówek, sprawiając mi tym samym przeogromną radość :)

dziękuję Halinko!!

 w kopercie znalazłam i takie przesłanie, które na dziś i Wam dedykuję :)




takie gesty cieszą mnie podwójnie :) niby nic a tak wiele!!











41 komentarzy:

  1. Tak to wspaniałe, że jesteśmy tak z róźnych stron świata i jednoczymy się tworząc blogową wioskę...:)))
    a takie gesty jak ten dowodzą, że są na świecie wspaniali ludzie:) piękne te pocztówki. od razu uśmiech pojawia się na twarzy:)
    i jaka mgła!!! wow...
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, z tej mgły to ja bym się tak nie cieszyła ;)
      o tak, blogi jednoczą!

      Usuń
  2. i czekolada na osłodzenie życia, smaka teraz mam i jak wrócę z pracy, nie omieszkam sie użyć tej zabójczej broni przeciwko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też używam tej zabójczej broni i od razu piękniejszy jest świat ;)

      Usuń
  3. Miły gest. Taka przesyłka z końca świata...to musi być niesamowite przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miły gest, jak to fajnie, że ten świat nie ma granic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma i coraz częściej się o tym przekonuję :)

      Usuń
  5. A ja już wiem kto zabrał słońce ;) Idealny prezent na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz i ja domyślam się gdzie zniknęło słoneczko:)
    Miło, że jeszcze potrafimy się obdarowywać drobnostkami bez okazji:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zawsze cieszy :)
      na świecie jest bardzo dużo dobrych ludzi :)

      Usuń
  7. Miło się dowiedzieć, że ktoś o nas myśli:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, żeby tak móc beztrosko podążać za słońcem... marzenie :)
    Miłe są takie dowody, że internet potrafi łączyć ludzi z całego świata :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. internet bardzo łączy :)
      to niezliczone literki w mailach i tu na stronach bloga :)
      cieszę się, że Wasz wszystkich poznałam!

      Usuń
  9. Przyślij mi też kochana trochę tego słoneczka w kopercie((((
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo :) o dziwo przez chwilkę słonko przedzierało się przez mgłę :)

      Usuń
  10. super niespodzianka i słońce w pięknym wydaniu ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne uczucie dostać taka odrobine szczęścia w kopercie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :) i cieszę się, że od jakiegoś czasu w moim życiu zdarzają się takie małe szczęścia :)

      Usuń


  12. sympatyczny gest:) i to tak z daleka!!!


    pozdrawiam
    ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie chcę myśleć jak to jest daleko :)
      a list szedł tydzień :)

      Usuń
  13. Ja mam stale łącze z Australia takie nierozrywalne ;) .....a gest bardzo ciepły i miły buzia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz teraz też ;) a gest ciepły bo aż 37mio stopniowy ;)

      Usuń
  14. Ikuś, ale miło! I jakie ładne kartki.
    pozdrawiam i potwierdzam, ledwo dojechałam do domu, mgła jak mleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, milutko :) dziś już trochę lepiej z tą mgłą :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę,kartki piękne...ale chyba najpiękniejsze jest to,że ktoś z tak daleka myśli o Tobie i potrafi sprawić radość .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! masz absolutną rację czarna i dziękuję wszystkie za te ciepłe myśli :)

      Usuń
  16. Śliczny gest,śliczne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pocztówki!
    Ciepłe słówko na taką pogodę też się przydaje.
    A ja ciągle się przekonuję, że kobietki z blogowego świata są niesamowite:)))Zazdroszczę ale tak pozytywnie takiej bezinteresowności!
    Życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że ktoś jeszcze listy pisze.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest właśnie niesamowite te ktoś Cię czyta na drugim końcu świata. Ja ostatnio dostałam wiadomość że mój blog jest cudny od dziewczyny z Seattle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest naprawdę bardzo miłe i dodaje skrzydeł :)
      ja mam teraz wielkie jak pegaz ;)

      Usuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury