niedziela, 23 marca 2014

Pierwsze kroki...

... w pierwszą niedzielę wiosny skierowałam na starocie :)
dla mnie to najlepsze rozpoczęcie sezonu, jednak moje oko, spośród całego stada rzeczy zbędnych wyłowiło jedynie stary talerzyk i nuty :) dobre i to, choć nie powiem, chrapkę miałam na wiele więcej...
Zdobycze od razu zagościły w dzisiejszej sesji, razem z gałązką jabłoni w pełnym rozkwicie stworzyły piękny duet :)

I jak tu nie kochać wiosny?








I jeszcze małe ogłoszonko :)
dla wszystkich zainteresowanych nabyciem nowego, 6-tego już brulionu Subiektywnego przewodnika po małych przyjemnościach pt.: "Piękna codzienność" wydawnictwa Mimi i Zorkiego uprzejmie donoszę iż niebawem będzie do nabycia poprzez stronę wydawnictwa ZOE {klik!}
Zanim pojawi się 6-teczka można zakupić jeszcze 5-tkę i 4-kę :)
ja już czekam!

miłej niedzieli kochani!
dziękuję za to że jesteście :)


27 komentarzy:

  1. pięknie, wiosennie. miłej niedzielki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej niedzieli, ja miałam dziś jechać w Gorce oglądać krokusy, ale ledwie się ruszam po pracy w ogrodzie ;) i pogoda też się popsuła. Małe sprostowanie: to nie jabłoń, tylko prawdopodobnie śliwa :)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a być może śliwa ;) pochodzi z drzewa z mojego osiedla u którego nigdy nie widziałam owoców a kwiatki przypominały mi jabłoń więc myślałam, że to to ;)
      u mnie teraz tez pada i brzydko, ale deszczyk potrzebny więc nie marudzę :)

      Usuń
  3. przeslicznie Ikulu przsslicznie! a my sie nie wybralismy! u nas pada dzis snieg z deszczem!;-)))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, u mnie dopiero teraz deszczyk, od rana było nawet ładnie, mam nadzieję, że śnieg nie dołączy ;/

      Usuń
  4. A ja się jakoś nie mogę zebrać, żeby zacząć sezon polowań na starocie. Już od miesiąca co piątek powtarzam sobie, że w niedzielę na pewno pojadę pod halę, mija niedziela, kolejna już a mi jakoś z halą nie po drodze. Może za tydzień? Zachęciłaś mnie swoim postem, bo właśnie pożółkłych nut zamierzam poszukać. Ściskam Ikuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, jak czasem trudno zebrać się w sobie ;) oby następnym razem się udało ;)

      Usuń
  5. cudne zdobycze i zdjęcia :-))
    dziekuję za info dot, wydawnictwa Mimi i Zorki:-)
    aha! i zapraszam serdecznie na zabawę do mnie :-)
    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :)
      te książeczki są tak fajne i piękne że zasługuję na rozpropagowanie :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo fajne te tarcze zegarów! I ja planowałam się dzisiaj wybrać na starocie, ale jednak nie starczyło siły. Może uda się za parę tygodni :). pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tarcz zegarowych mam słabość ;) czas się na nich zatrzymał ;)

      Usuń
  7. Zdjęcia Twoje mnie powalają ,są śliczne;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się patrzy na te zdjęcia, a to z rowerem jest cudowne.To twój rower?Jest piękny.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I love spring too!!! soooo much!!!! piękne zdjęcia i ta gałązka jabłoni!!! :-) pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam słabość do kwitnących drzew, za to kocham wiosnę!

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia !!! i nowe nabytki też !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ładnie wiosnę pokazałaś :)))) buźki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna, ach to ty ... Fajne zdobycze

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne zdjęcia, pozdrawiam ciepło,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ikuś piękne zdjęcia... nastroiły mnie bardzo wiosennie ;-). Te przewodniki zawsze chciałam mieć... to sobie właśnie kupiłam część 4 i 5 ;-)... nie mogłam się oprzeć...zwłaszcza, że ona w takich ślicznych żółciach są. Udanego tygodnia. Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że pomogłam tym ogłoszonkiem i że mogłaś spełnić swe marzenie :) przewodniki są świetne, ja już nie mogę się doczekać szósteczki :) a to już lada chwila!

      Usuń
  15. Piękne ujęcia, no no to już zacieram rączki na kolejną książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne rzeczy a na 6 tez czekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury