piątek, 28 maja 2010

Herbaciane słońce...



... smakuje wybornie. W otoczeniu ptaków i zieleni widocznej z balkonu rozpoczęłam dzień.
Nie mogło zabraknąć aromatycznej herbaty a w niej dodającego smaczku słońca :) to na niebie też pomagało się rozbudzić, tak ładnie dziś świeci i zachęca do pracy...

ale póki co delektuję się bursztynowym naparem, może ktoś chce się przyłączyć? ;)




Kubeczki na zdjęciu są darem serca od wspaniałej osoby.
Nawet najzwyklejsza herbata smakuje w nich cudownie :))



Dziękuję!!!




23 komentarze:

  1. Urocze kubeczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło rozpoczęty dzionek:) kubeczki śliczne z tym delikatnym rysunkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moniko, dawno mnie tu nie było, albo często piszesz ;) :P kubaski są cudne! i lato w nich jak nic! :)
    Pięknie oprawiłaś drzwiczki w kuchni zakrywające wodomierze!!! Normalnie rewelka! i wiesz co ale jak już pokazałaś zdjęcie w całości to pozwoliłam sobie je skopiować i mam nadzieję, że nie będziesz mieć nic przeciwko jak sobie gdzieś kiedyś wykorzystam? ;) :) moi teście (ja to na nich też narzekam, choć na moim blogu mi nie wypada, bo jak przeczytają kiedys :P ale kuchnie mają beznadziejną!!! nieergonomiczną, brzydką - to już moje zdanie i takie wodomierze są przykryte płytkami ceramicznymi, które nie są nawet oprawione i się je wyjmuje podwarzające nożem czy cuś! obrzydliwie to wygląda :/// ale nie moja kuchnia, nie wtrącam się, bo już lodówka, która stoi i zasłania pół okna też mnie wnerwia... szkoda gadać :( więc nie kontynuuje juz tematu :P
    Co do domków norweskich w Poznaniu hihi, to moze i ktoś zafascynowany Norwegią tam mieszka? albo sami norwedzy kto wie?... a co do okien otwieranych na zewnątrz to u nich normalka! ;) mają bardzo fajne systemy, tak że można umyć okno z dwóch stron tak jakby to określić w tym samym miejscu - wystarczy je obrócić... mój mężu stwierdził, że jak będziemy się kiedyś budować w PL to okna sobie z Norwegii przywiezie i basta :P Wybacz za ten długi kom ale nadrabiam zaległości ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie! Na takie truskawkowe kubeczki od jakiegoś czasu mam chrapkę, pozazdrościć mogę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylvio i Nelo miło mi Was gościć u siebie :) zapraszam na słoneczną herbatkę ;)

    Dagmarko oczywiście, że się nie gniewam ani za długi komentarz (rozumiem) ani za to, że wykorzystasz obrazek (będę się cieszyć)
    W sprawie norweskich domków to szczerze mówiąc liczyłam, że się wypowiesz bo w końcu kto jesli nie Ty jest specjalista od architektury, nawet norweskiej ;)

    Kamilko, ja też miałam na nie chrapkę aż całkiem niedawno zostałam nimi obdarowana, więc zamiast zazdrościć może cierpliwie poczekasz aż los się uśmiechnie i sprawi niespodziankę? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te kubeczki, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się wpraszam na herbatkę i to w tym pięknym poziomkowym kubeczku....ach zapachniało latem i ciepełkiem...którego niestety u mnie brak:)pozdrawiam Cie ikuS słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja tez się wpraszam na herbatę. I to w TAKIM kubeczku! Piękny porcelanowy wyrób i ładnie zaaranżowany. Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się chętnie przyłączyła ale za póżno wpadłam.....Kubaski w poziomeczki śliczne! A ta roślinka w dzbanku to wiciokrzew?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna aranżacja uchwycona w fotografii,kubeczki słodziutkie, a herbatka pewnie przepyszna :o)
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie sfotografowałaś poziomkowe kubki! Mam w domu podobne:-))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę Iko tej herbatki tak cudnie podanej, bo jak pomyślę co mnie dzisiaj czeka to aż mnie piecze z suchoty...
    Życzę słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nastrój sielanki, sielankowy nastrój. Motyw kwiatuszków mnie zauroczył. Świetny pomysł na słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudownie nostalgiczny ten post :) Kubeczki są urocze i musi wspaniale w nich smakować herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się chętnie przyłączę. A kubeczki przepiękne. Zazdroszczę takiego mprezentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. U Elle babeczki, u Ciebie herbatka na balkonie i można mile rozpocząć dzień.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Kubaski są rozczulające :)
    Ikuniu piszę się na herbatkę w Twoim towarzystwie i w tych kubaskach oczywiście :)
    Zachwycam się kącikiem kuchni z poprzedniego posta. Masz naprawdę cudowne miejsce do gotowania.
    Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. aagoo, tak wiciokrzew, dostałam od koleżanki i czekam az się ukorzeni :)

    dekou-galeryjko, miło Cię gościć u siebie :)

    lambi,Alexo zapraszam! na herbatkę zawsze znajdę czas zwłaszcza w miłym towarzystwie :))

    POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :) Przecudne zdjęcia. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubeczki urocze i z chęcią bym się przyłączyła do picia herbatki w doborowym towarzystwie... cudne zdjęcia. U mnie niestety dziś deszczowo:( ale Ciebie pozdrawiam słonecznie i zapraszam do siebie na herbatkę:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. no i się nie dziwię, ze smakuje inaczej... lepiej, bo kubeczki sa przecudne i jeszcze takich nie widziałam. Oj pięknie dziś u Ciebie, tak... spokojnie i sielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. droga Iko,
    zaglądnęłam przez przypadek i...dech mi zaparło!Czy mogę spytać gdzie można kupić takie śliczne kubki- od dawna "poluję" na coś tak pięknego, ale niestety bez skutku. Jeśli nie sprawię Ci kłopotu zdradź proszę tę informację, a będę b.wdzięczna!
    mój adres
    aleksandra_jurzak@onet.pl
    pozdrawiam
    Boguśka

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury