niedziela, 17 listopada 2013

Księżniczka...

... czasami chciałabym się poczuć jak księżniczka...
grymasić, kaprysić i skupiać uwagę innych na sobie ;)
poczuć się nie tylko z powodu kapryszenia i zachcianek, ale także urody, a z tym już trochę gorzej ;)
jakiś zamek lub choćby pałacyk też by się przydał, jednak zadowolić się muszę moim M3.
Dziś zabawiłam się w taką księżniczkę i poprosiłam śniadanie do łóżka :)
mały rogalik z dżemem, sok pomarańczowy, kawa i poczułam się wyjątkowo, prawie jak księżniczka,
choć jak głosi pewna reklama, "prawie" czyni wielką różnicę ;)


kącik sypialniany zmienił nieco swój wygląd
stoliczek HEMNES zyskał miano "wędrującego" jak na nazwę bloga przystało ;)
bo stał już w przedpokoju koło lustra i przy leżance w kuchni, a teraz stoi przy łóżku
 świetnie dopełniając całości, 
myślę, że okres zimowy spędzi właśnie tutaj :)



na nim znalazły miejsce albumy pełne inspiracji, które przeglądam przed snem
gałązka mirabelki przyozdobiona szklanymi soplami
a także pocztówka, której tylną stronę pokazywałam tutaj :)


myślę, że święta będą właśnie w srebrno-szaro-białej oprawie,
zaczynam już kompletować ozdoby :)


miło być rozpieszczaną i miło choć na chwilę poczuć się księżniczką
więc wracam do łóżka bo i pogoda sprzyja wylegiwaniu w pościeli
by dokończyć to pyszne śniadanko ;)




POZDRAWIAM!!


72 komentarze:

  1. Ach... jak cudnie! Rozmarzylam się :)
    I banerek piękny :)
    Ps. Gdy byłam mała mówiłam wszystkim, ze jak dorosne, to będę księżniczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) ja nie pamiętam bym miała takie zapędy ale bawić w księżniczkę to się bawiłam ;)
      uwielbiałam długie suknie które sobie robiłam z kocy ;) ach to były czasy!
      miłego dnia :) a jak książka??

      Usuń
  2. mmm no takie śniadanko, to bym z przyjemnością zjadła;)))czasem też zdarza mi się jeść w łóżku;)
    zapraszam przy okazji na giveaway'a;))
    Miłej niedzieli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja rzadko jem w łóżku, tak naprawdę dziś był pierwszy raz ;/
      ale stwierdzam, że to BARDZO PRZYJEMNE ;)

      Usuń
  3. Jak przyjemnie:) Nie ma to jak długie przeciągane sniadanie w łóżku:)) Smacznego smakowania! I bardzo ładny kocyk:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocyk kupiony przez zupełny przypadek, ładnie wpasował się w post ;)

      Usuń
  4. Miłe takie śniadanie w łózku:) Ja też się dzisiaj rozpieszczam, bo wstałam dopiero o 10- prawie jak księżniczka:P
    miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, fajnie tak długo pospać pod warunkiem że organizm na to pozwala, mój budzi mnie o 7" ;/

      Usuń
  5. Takiej to dobrze :-)
    Mój mąż czasami serwuje mi kawę do łóżka, więc wiem jak to smakuje :-) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawę tak, ale śniadanie dostałam {czyt. wybłagałam} pierwszy raz ;)

      Usuń
  6. W takiej przytulnej sypialni "śniadanie księżniczki" smakuje na pewno wyjątkowo. Miłej niedzieli Ikuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, sypialnia stała się naprawdę przytulna i podoba mi się! :)

      Usuń
  7. Monisiu ja nie lubię mięć jedzenia i kawusi w łóżku...ale do tej godziny jestem w pidżamce ...w salonie pod kocykiem i...właśnie pozwalam się rozpieszczać....ach..gdyby nie te mankamenty urodowe to księżniczką bym była w 1000%,,,hihihi-poźdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaa i ten kocyk mnie zachwycił...gdzie go kupiłaś...jeśli mogę spytać:))

      Usuń
    2. w Biedronce Qrko :) za całe 20zł! były różne wzory, mnie urzekł właśnie ten :)

      Usuń
    3. ojoj:)))))ale dawno chyba..ja ich nie widźiałam...a ten kolor jest idealny!!

      Usuń
  8. kazda czasem chiałaby być ksieżniczką ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kazda chcialaby taka scenerie a ja wrecz marze o takiej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę zatem by nadarzyła jak najprędzej :)

      Usuń
  10. Piękny kubeczek:) Reszta też zresztą:) I ja dziś pospałam i posnuła się dłużej w peniuarach :)))) Ale zaraz po śniadanku zaczęłam nadrabiać zaległości z tygodnia, współczesne księżniczki tak mają :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się jak nas nazwałaś, tak Lewciu, jesteśmy takimi współczesnymi księżniczkami ;)
      jak książki??

      Usuń
  11. No księżniczko ;-), śniadanka do łóżka to Ci zazdroszczę.Nie dziwię się jednak ,że akurat tu chcesz pić poranna kawkę. bo sypialnia prezentuje się bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Jowi, miło mi to czytać :)

      Usuń
  12. Sliczne zdjecia :-D Pieknie u Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniś, Ty jesteś Księżniczką, najpiękniejszą na świecie, przynajmniej dla jednego Człowieka, Twojego Człowieka :))))
    Święta w kolorach, które planujesz będą przepiękne!!!
    buziaki-słodziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... słowa: "Człowieka" zamień na: "Księcia" ;)

      Usuń
    2. Ech Syluś, jak Ty już coś powiesz {napiszesz} to aż się łza w oku kręci :)
      buziaki księżniczko :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. oj tak... było ale się skończyło ;)

      Usuń
  15. Fantastyczne są te wszystkie Twoje detale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to się mówi, diabeł tkwi w szczegółach Marto ;) one nadają smaczku i są jak wisienka na torcie :)

      Usuń
  16. choc jeden taki poranek w miesiacu...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nastrojowo się u Ciebie zrobiło... bardzo :)))) Stoliczek świetnie pasuje w tym miejscu.
    Ach, te szarości !!! Zawsze jest na nie dobry czas a szczególnie w święta. Też mam do nich słabość.
    Bardzo jestem ciekawa co tam skompletujesz.

    Buziaki... księżniczko:))
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszowo, ja zawsze na święta stroiłam domek w czerwienie, w tym roku chciałabym by było inaczej :)
      zobaczymy co wyjdzie, sama jestem ciekawa :)
      6-8 grudnia jest kiermasz artystyczny, znajdziesz chwilkę?? :)

      Usuń
  18. Ikuś ładny, zimowy już kącik stworzyłaś! Lubię Cię, m.in. za to, że Ty lubisz zmiany, co i ja bardzo lubię ;) Nie trzeba mieć pałacu, żeby być prawdziwą księżniczką! Zaraz... kiedy to ja ostatnio dostałam śniadanie do łóżka?....
    Buziaki
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakże mi miło to czytać Martuś :) a śniadania żądaj, żądaj, zasługujemy na nie jak nikt ;)

      Usuń
  19. No no no.... księżniczko.... kiedyś uwielbiałam jadać śniadania w łóżku. Dziś uwielbiam tylko kawę, ale sokiem pomarańczowym nie pogardziłabym. Kąt sypialniany romantyczny. A koncepcja srebrno-szaro-białych Świąt jest absolutnie świetna :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś śniadaniowania w łóżku doświadczyłam pierwszy raz i bardzo mi się to spodobało :)
      a koncepcja białych świat i mi się podoba, ciekawa jestem ostatecznych efektów :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  20. Dobrze być "prawie " księżniczką nawet jeżeli trwato tylko kilka chwil. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Iko pisałam już o nowym adresie blogowym? Jeśli nie to zaktualizuj w swoich blogach http://arttextillhouse.blogspot.com/

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Otaczasz sie pieknymi przedmiotami (jak na prawdziwą księżniczke przystało).

    OdpowiedzUsuń
  23. każdej z nas należy się bycie księżniczką od czasu do czasu :)
    Spanie do późna i śniadanie do łóżka koniecznie podane przez jakiegoś przystojniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem absolutnie tego samego zdania :) musimy od czasu do czasu pamiętać o rozpieszczaniu samej siebie :)
      to bardzo miłe i konieczne!

      Usuń
  24. Pyszne to śniadanko, Księżniczko :)
    Jak mebelki wędrują po mieszkaniu to znaczy, że domek żyje. Czasami małe zmiany a cieszą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj cieszą bardzo, właśnie siedzę już w łóżeczku w szarej pościeli i patrzę na sopelki :)
    poranek miły i wieczór także miły ;)
    dobrej nocy Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja uwielbiam srebro i biel i tak u mnie to chyba co roku :)) Kilka nowych świecidełek na żywą choinkę i będzie pięknie :)) Ale nie chcę przesadzać ze świątecznym szaleństwem , wolę spokój i magię ... Piekny kącik i śniadanie księżniczki :)) i ja dostaję takie czasami od męża .. Pozdrowionka Ikuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tradycyjnie czerwień i zieleń królowała ale w tym roku postanowiłam, że święta będą w tych chłodnych odcieniach, chłodnych bo one mi się z Królową Lodu kojarzą ;)

      Usuń
  27. Pozazdrościć Wasza Wysokość takiego poranka ;). Czasem każdemu się należy spełnienie pragnienia to dobrze nastraja na najbliższy tydzień więc - Miłego Tygodnia. Co do kolorystyki ozdób świątecznych - właśnie dzięki Tobie zdałam sobie sprawę, że przez ostatnie lata nie przywiązywałam zbyt dużej wagi do świątecznego wystroju - może w tym roku to zmienię, ale nad kolorami jeszcze pomyślę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza Wysokość dziękuje ;) i cieszy się, że się przyczyniła do takich przemyśleń ;)
      ja bardzo lubię dekorować dom na święta :)

      Usuń
  28. Ach jak cudnie, u mnie z naszym Dwulatkiem nierealne-byłoby i po rogaliku i po kawie (ta pewnie znalazłaby się we wszystkich zakamarkach łóżka) :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ja korzystam z tego że żaden berbeć się po pieleszach nie kręci :)

      Usuń
  29. ho ho ,taki śniadanko w łóżku marzenie.
    ja w łóżku tylko czytam hi hi
    Piękny masz kącik i te gazetki cudowne..i kocyk w gwiazdki, cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytać też bardzo lubię ale i śniadanko od wczoraj to moja ulubiona czynność łóżkowa ;)

      Usuń
  30. boooski nastrój:)taki poranek jest najlepszym startem na cały dzień:)wystrój bardzo ciekawy,świetne połączenia kolorystyczne i dodatki idealnie wpasowane w całosć!!super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewelino :) tak naprawdę skomponowałam to na prędce z tego co było pod ręką więc tym bardziej się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. oj przyjemnie, przyjemnie... było ;)

      Usuń
  32. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ja też tak CHCĘ!!!!! ;-)))) Fajny kącik i fajny poranek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bestyjeczko, a kto bogatemu zabroni?? ;)

      Usuń
  33. Świetna ceglana ściana. Bardzo nastrojowy zakatek :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze jest tak siebie porozpieszczac :) Bardzo milutko i przyjemnie u Ciebie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna ta codzienność u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę Ci tego pałacu. Trzeba marzyć codziennie przed snem. Wiem z autopsji, że działa. Pozdrawiam Księżniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie śniadanko to już coś, a do tego jeszcze w klimatycznym wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury