sobota, 12 czerwca 2010

100 post i candy dla spostrzegawczych...

tak, tak, moi mili, dziś stuknęła mi setka :) na szczęście nie w latach tylko w postach z czego się ogromnie cieszę :)) Prowadzenie bloga jak i buszowanie po innych blogach i poznawanie dzięki temu Was, sprawia mi niezmierną frajdę :) Więc jak najlepiej uczcić taką rocznicę? oczywiście sącząc winko i organizując CANDY :)

Jakiś czas temu na targu staroci wpadła mi w ręce dosyć sporych rozmiarów deseczka. Jak się okazało była to bardzo nietypowa deseczka bo zawierała... 10 PRZYKAZAŃ DOBREJ ŻONY :))  Uśmiałam się setnie czytając je ale także od razu zaświtał mi pewien pomysł: przyozdobię ją z drugiej strony i przeznaczę w przyszłości na candy! Jak pomyślałam tak zrobiłam :)
A oto owe przykazania i deseczka...







oraz strona przyozdobiona...


właśnie o tą deseczkę można zawalczyć w moim rocznicowym CANDY
ale żeby nie było zbyt łatwo, wymyśliłam takie oto utrudnienie :)
Osoby które chcą wziąć w nim udział  MUSZĄ  PRAWIDŁOWO  WSKAZAĆ  RÓŻNICE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA ZDJĘCIACH :)

Pamiętacie te zabawy z dzieciństwa??

Podpowiem, że różnice są 4 :)






Dla ułatwienia wstawiłam duże zdjęcia :)

Odpowiedzi proszę przesyłać TYLKO I WYŁĄCZNIE NA MOJEGO MAILA


dajmy się wykazać spostrzegawczością wszystkim chcącym wziąć udział w zabawie :)

Pozostałe zasady bez zmian, czyli oprócz maila komentarz pod postem oraz zalinkowane zdjęcie na Waszym blogu :)

Spośród  WSZYSTKICH PRAWIDŁOWYCH odpowiedzi  2 lipca  wylosuję zwycięzcę :)

Mam nadzieję, że nie namieszałam zbyt mocno :))


MIŁEJ   ZABAWY !!!

39 komentarzy:

  1. Gratuluję setnego posta!:) I kolejnych setek na blogowym koncie życzę!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. sorrrrry!!!
    nie doczytałam,że rozwiązanie należy przysłać na emaila!

    OdpowiedzUsuń
  4. schola dlatego komentarz z odpowiedziami, dodam, że prawidłowymi usunęłam :) napisz na maila!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ika !!! Ale rewelacyjne candy :)))
    Kochana zaraz ślę maila bo znalazłam 4 różnice :)
    I trzymam sama za siebie kciuki bo deseczka jest cudna :)))
    Rozwaliło mnie pierwsze przykazanie :)))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta deseczka!!
    I super pomysł na zabawę!! :)) Czułam się jak w Fabryce Gry xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Deseczka urocza i bardzo zabawna!Wysłałam maila i podlinkowałam zdjęcie u siebie. Genialna zabawa :)))
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna deseczka!!! Jestem zachwycona i taka szczęśliwa, że znalazłam te 4 różnice. Maila wyślę na bank :)

    OdpowiedzUsuń
  9. !00 post .gratulacje .meil wysłany ,.Chętnie zapiszę sie na candy .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Stuknęła stówka, gratulacje !
    Wytężę wzrok i coś napiszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj
    Gratuluję 100 posta, dołączam do zabawy.
    Zaraz wysyłam maila.
    Pozdrawiam i życze dalszych wspaniałych wpisów

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje okraglutkiego setnego posta.
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałam:) Swietna zabawa, przyznam szczerze, ze miałam mały problem z... 4:)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowawweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Wita Ada,której wpisać się do Pani
    Moniki wypada.

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zobaczyłam a może nie - maila wysłałam i grzecznie ustawiam się w kolejce. Gratulacje 100-tki i życzę kolejnych i kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję setki ...to się nazywa mieć wyczucie odwiedzić Ciebie w taką rocznicę ... Deseczka śliczna i oryginalna z takim rewersem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało się!! Ale przyznam, że nie było łatwo :) Trzy różnice znalazłam bez problemu a nad czwartą siedziałam chyba 10 minut. Odpowiedź wyślę jutro bo od tego wpatrywania sie juz mnie pieką oczy :D Super pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mail poszedł. Fajna zabawa i ładny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję setki :)
    Nie fair, bo ja ślepa i nic nie widzę, jedynie jedną...

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne candy,,,,,wydaje mi sie ,ze trafilam......ale chyba nie jestem "idealna zona"a wiec tabliczka przywolalaby mnie do "porzadku".

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję setki!!!!Oby takich postów jeszcze więcej!!!!I fajna zabawa...choć musiałam wytężać ostro wzrok hi hi. Piękny pokój!!!Ustawiam się w kolejeczce bo tak deseczka przydałaby mi się...jako żonie:)pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ikuś! No gapa ze mnie. Nijak nie widzę czwartej różnicy, chociaż wpatruję się w te fotki jak sroka w gnat. Ale nic, nie poddaję się, może w końcu będę mogła wysłać do Ciebie prawidłową odpowiedź. Tymczasem pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję setki.Fajną zabawę wymyśliłaś.Z wielkim trudem znalazłam te cztery różnice.Już wysyłam Ci maila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacjez okazji okrągłej "rocznicy"! Wiedziałam kiedy trafić tu do Ciebie:)) Super pomysł z tymi obrazkami:| zaraz zabieram się do szukania różnic! A w wolnej chwili zapraszam Cię i do mnie na kawkę prze moim Białym Kredensie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ikuś, skarbeńku kochany, gratuluję setki i kolejnych życzę. Nad zagadką muszę jeszcze posiedzieć, bo chociaż znalazłam cztery, to tak do końca tej czwartej jestem pewna :) Zabawa jest przednia i mam nadzieję wysłac do Ciebie mailika wkrótce:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. setki gratuluję :) !
    a z zabawą trafiłaś w moje gusta, tą zawsze lubiłam najbardziej :)
    mail wysłany!

    OdpowiedzUsuń
  27. Maila wysłałam :-))
    I lecę umieścić info na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!
    Przypomniały mi się takie zagadki obrazkowe na ostatniej stronie :Przekroju" obok prof.Filutka ;)
    Znalazłam i zaraz wysyłam maila.
    Świetne Candy :))
    pozdrawiam
    Jagusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł z tą łamigłówką - nie omieszkałam napisać maila z odpowiedziami! Fajne ćwiczenie spostrzegawczości zaraz po przebudzeniu ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna:)
    pomyslę i napiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. znalazłam, znalazłam i się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Puk puk, to ja gapa tysiąclecia - musiałam usunąć post, bo oczywiście starannie wpisałam zauważone różnice... Roztargnienie, niedowidzenie czy wiek?
    Pozdrawiam i gratuluję fajnego pomysłu, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 100-ki :)
    I grzecznie ustawiam się do kolejeczki :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również się zapisuję, zaraz poślę maila i zalinkuję :) Pozdrawiam!
    hafty-i-hafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję setki i życzę wielu kolejnych. Z chęcią bym się zapisała, ale chyba nie widzę czwartej różnicy może jak wypatrzę do się dopiszę do kolejki oczekujących, super zabawa!!!
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie bylo łatwo:)
    mail wyslany:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajna zabawa, a ja myślała że to w 'tym czerwcu' ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć :)

LinkWithin

Podobne posty z Miniatury